گزارش مقاومت فلسطین از عملیات های ۴۸ ساعت گذشته

مقاومت فلسطین به مقابله با عملیات‌های نفوذ نیروهای رژیم اشغالگر به نوار غزه در محورهای مختلف ادامه داده و تصاویری از عملیات‌های خود را منتشر کرد.


به گزارش ایسنا، گردان‌های مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکرات آزادسازی فلسطین امروز (دوشنبه) نتایج عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته خود در مقابله با اشغالگران در محورهای غزه را اعلام و تایید کرد که پنج خودروی آنها منهدم شده و بیش از ۱۵ افسر و سرباز آن کشته و زخمی شدند.


به گزارش شبکه خبری المیادین، ابوخالد، سخنگوی نیروهای شهید عمر القاسم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان در تل‌الهوی واقع در جنوب غرب نوار غزه، یکی از جنگنده‌های اسرائیل را که در حال بمباران خانه‌های غیرنظامیان و پناهگاه‌ها بود، هدف قرار دادند. نیروهای یگان توپخانه نیز نقطه استقرار خودروهای نظامی در اطراف پایگاه نظامی «ملکه» در شرق محله الزیتون شهر غزه را با چند خمپاره کالیبر ۱۲۰ هدف قرار دادند.


بر اساس این بیانیه، نیروهای شهید عمر القاسم در منطقه مرکزی خان‌یونس در جنوب نوار غزه به مقابله خود با اشغالگران ادامه دادند و توانستند خودروها و سربازان دشمن را با خمپاره‌ هدف قرار دهند و خسارات سنگینی را به تجهیزات و نیروهای آنها وارد آوردند.


همچنین در این بیانیه آمده است: نیروهای شهید عمر القاسم در منطقه المخابرات شهر غزه وارد درگیری‌های شدیدی شده و با یک بمب دست‌ساز یکی از خودروهای دشمن را منفجر کردند که در این انفجار تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند. همچنین یکی از خودروهای دشمن را در محور المغرافه واقع در جنوب غزه با یک راکت «تاندوم» هدف قرار دادند که در این حمله نیز تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند، در محور «المحطه» در شرق خان‌یونس نیز در درگیری‌های شدید یک خودرو دشمن را با آر پی جی هدف قرار داده و تعدادی از آنها را زخمی کرده و به هلاکت رساندند.


در ادامه این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت در شمال شرق اردوگاه النصیرات یکی از خودروهای دشمن را با آرپی‌جی هدف گرفتند. در محور جوره اللوت، در خان‌یونس درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و نیروهای مقاومت با نفوذ دشمن مقابله کردند، همینطور آنها یک بمب با قدرت انفجاری بالا را در کنار یکی از خودروهای دشمن منفجر کردند.


در ویدیویی که رسانه جنگ گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز منتشر کرد، یکی از نیروهای این گردان‌ها با اسلحه خود سرباز صهیونیستی را که در یکی از ساختمان‌های شهر خان‌یونس حضور داشت، هدف قرار می‌دهد.


گزارش مقاومت فلسطین از عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته


خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد، در غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین و اشغالگرانی که تاکنون موفق به نفوذ در منطقه نشدند، شکل گرفت.


این منبع در ادامه نیز از آغاز درگیری‌های شدیدی میان مقاومت و اشغالگران در مرکز خان‌یونس خبر داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *