اولین مرکز خلاقیت و استعدادسنجی و بازی درمانی ایران در پارک فناوری

اولین مرکز خلاقیت و استعدادسنجی و بازی درمانی ایران در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه مشترک ایجاد می‌شود.


به گزارش ایسنا، تفاهمنامه همکاری سه جانبه مشترک میان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به نمایندگی داود مداح، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، منصور بیرقی به نمایندگی یکی از شرکت‌ها و عاطفه بیدختی به نمایندگی واحد فناور بازی نو با هدف ایجاد بزرگترین مرکز خلاقیت و کشف استعداد و بازی درمانی در ایران منعقد شد.


مداح، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه همکاری با هدف حمایت از واحد فناور و دانش‌بنیان، تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه دانش‌محور و ایجاد زمینه جذب کارآفرینان و اشتغال دانش‌آموختگان و با حمایت کامل سعدالدین، ریاست دانشگاه سمنان منعقد شده است.


منصور بیرقی، ضمن اعلام خرسندی از این اتفاق مهم، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر را بستری مناسب برای جهت دهی سرمایه‌های اجتماعی به سوی کسب و کارهای دانش‌بنیان دانست و اختصاص فضای فیزیکی ۵۰۰ متر مربع برای استقرار واحد فناور بازی نو در برج ققنوس را نوید داد.


بیدختی، مدیر واحد فناور بازی نو، در خصوص فعالیت فناورانه خود در پارک علم و فناوری، افزود: بازی‌درمانی در برون‌فکنی هیجانات منفی تحمیل شده از طرف محیط به کودک و برای کاهش اثرات مخرب اختلالی و رفتاری در کودکان نقش بسزایی دارد. بدیهی است که نمی‌توان از کودکی که دل‌مشغولی‌های ذهنی و مشکلات هیجانی و رفتاری دارد، انتظار داشت که همانند کودکان عادی به فرآیند مسیر رشدی سالم خود بپردازد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *