پیشبرد امور در دنیای امروز بدون حضور روابط عمومی میسر نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: هر واحد تولیدی و صنعتی که تصمیم دارد در ساختار تشکیلاتی، واحد روابط عمومی اضافه کند، به شرطی که به روابط عمومی باور داشته و ساختار درست ایجاد کند، برنده است؛ چراکه در دنیای امروزی پیشبرد امور بدون حضور روابط عمومی میسر نیست.


محمد عزیزی راد، چهارشنبه، ۱۱بهمن، در سومین نشست مدیران روابط عمومی سازمان‌های اقتصادی و بخش خصوصی استان، گفت: پایه و اساس پیشرفت و توسعه جامعه در دست بخش خصوصی است و بخش دولتی در خدمت بخش خصوصی بوده و وظیفه‌ آن تسهیل گری است. 


به گزارش ایسنا، وی افزود: ما در حوزه‌ی تولید و صنعت در بخش خصوصی به طور عام از منظر توسعه روابط عمومی و نهادینه شدن فرهنگ تاسیس واحد روابط عمومی نسبت به سال‌های قبل پیشرفت کرده‌ایم، اما برای مطلوب کردن این وضعیت راه طولانی در پیش داریم.


وی اذعان کرد: دوره‌ی اول جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان برگزار شد و مطمئنا در بخش‌هایی ایرادهایی داشتیم که امیدوارم در دور دوم این نقص‌ها و کمبودها برطرف شود.


خسروکنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی که می‌تواند در خدمت روابط عمومی ها باشد، گفت: خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) می توانند کمک حال  روابط عمومی‌های استان باشند.


مدیر روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اهمیت و نقش فعالان حوزه روابط عمومی در خصوص موضوع جهاد تبیین در شرایط کنونی اظهار کرد: مدیران روابط عمومی در تحقق حداکثری موضوع جهاد تبیین مسئولیت اصلی دارند و سربازان خط مقدم این جبهه هستند.


مجتبی کرمانی‌زاده اظهار کرد: موارد مختلف در حوزه روابط عمومی باید در جلسات متعدد مطرح شود تا با هم‌اندیشی تک تک فعالان این حوزه، راهکارهای موثر برای رشد و توسعه این بخش ارائه شود تا فعالان این حوزه بدون دغدغه همگام با پیشرفت‌های روز بتوانند به وظایف خطیر خود بپردازند.


وی ادامه داد: با وجود این که بخش خصوصی پرچمدار اقتصادی استان است ولی متاسفانه بسیاری از مسائل در این حوزه مغفول مانده است.


وی با بیان این که اتفاقات ارزشمندی در بخش تولید استان در حال انجام است، افزود: روابط عمومی‌ها با کمک اصحاب رسانه باید اقدامات بخش خصوصی را به جامعه منعکس کنند تا مردم در جریان اتفاقات این بخش قرار گیرند.


مدیر روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مدیران روابط عمومی بخش‌ دولتی و بخش خصوصی را به تولیدکنندگان تشبیه کرد و گفت: تمام فرایند تولید در بخش روابط عمومی با تولید ایده، فکر و محتوا اتفاق می‌افتد که فرآیندی حساس و مهم است.


وی اضافه کرد: با توجه به این که بسیاری از افتتاح‌های ایام دهه فجر به همت بخش خصوصی استان انجام می‌شود بنا بر این از روابط عمومی‌های بخش دولتی انتظار داریم تا همکاری مضاعفی را با روابط عمومی‌های بخش خصوصی داشته باشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *