انتخابات ۱۱ اسفند امسال سرنوشت ساز است

ایسنا/سمنان رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه گفت: انتخابات ۱۱ اسفند امسال، انتخاباتی سرنوشت ساز است. ماموریت و رسالت مجلس خبرگان باعث می شود که این انتخابات مهم تر هم باشد.


 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، غروب ۱۱ بهمن در دیدار با استاندار سمنان ضمن تبریک دهه فجر، از سمنان به عنوان استانی پیشرو در کشور نام برد و اظهار کرد: گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان در خصوص اقدامات شکل گرفته و دستاوردهای ارزنده بدست آمده در این استان، نمونه ای از اقدامات خوب انجام شده دولت و مسوولان استان است که نشان از همدلی، وحدت و انسجام در این استان دارد.


وی با اشاره به سوابق استاندار سمنان در قم افزود: خاطرات شیرین حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان در استان قم همچنان در یاد و خاطره ما باقی است.


رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم استفاده از مدیران انقلابی تاکید و تصریح کرد: در هر جای نظام اسلامی که مدیران جهادی و انقلابی توفیق خدمتگزاری به مردم پیدا کنند، باعث خوشحالی است. 


وی ادامه داد: برگزاری نشست های تبیینی در استان سمنان در راستای برگزاری هرچه پرشور تر انتخابات امری ارزنده است که ان‌شالله این مهم در سطح کشور نیز اجرایی شود.


آیت الله بوشهری افزود: حضور در بین مردم در راستای گره‌گشایی از مشکلات آنان، با ادبیات و بیان فاخر باعث ایجاد آرامش بیشتر در بین مردم می شود. نوع بیان باید به گونه ای باشد که مردم و مسئولان را در یک مسیر قرار دهد.


وی بیان کرد: مسئول انقلابی و اسلامی باید در کنار همراهی با مردم در غم و شادی، در خصوص هدایت جامعه در مسیر درست نیز در تکاپو باشد.


این مدرس حوزه تاکید کرد: لازم است مسئولین ما امروز آنچه که واقعیت جامعه است، از جمله مشکلات درونی و بیرونی کشور را دلسوزانه با مردم در میان بگذارند.


وی گفت: قوای ۳ گانه ما می توانند با اقدامات همدلانه، امید را به جامعه تزریق کرده و جامعه را به سمتی هدایت کنند که احساس جدایی مردم از مسئولان وجود نداشته باشند.


 بوشهری افزود: دوستان جمهوری اسلامی در جای جای دنیا از جمله جبهه مقاومت از مشارکت قوی و حداکثری ما در انتخابات شادمان شده و دشمنان نیز ناامید خواهند شد.


 این استاد برجسته حوزه اظهار کرد: دشمنان در جنگ شناختی درصدد هستند تا نقاط قوت ما را بسیار ضعیف جلوه داده و نقاط ضعف را پر رنگ نشان دهند.


وی گفت: امروز با یک عزم جدی و همگانی باید فضای رقابتی با توجه به چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند در جامعه شکل بگیرد.


رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مشارکت بدون رقابت یا مشارکت همراه با رقابت اما بدون امنیت و سلامت ممکن نیست.


استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: مردم استان سمنان مردمی ولایتمدار، متدین و انقلابی هستند.


وی افزود: استان سمتان در بحث عفاف و حجاب، ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، ایجاد فرصت های شغلی، راه اندازی واحدهای راکد، کاهش تصادفات جاده ای، رشد اقتصادی، سفر به بیش از ۴۰۰ روستای استان، افتتاح پروژه های عمرانی و نظایر آن دستاورد های شاخصی داشته است.


وی به حضور روحانیت در استان پرداخت و گفت: آیت الله شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان محور وحدت و انسجام در استان هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *