توسعه دایره خادمی امام رضا ع در کشور

ایسنا/مازندران تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام رضا (ع) متعلق به همه انسان‌ها با هر عقیده و مذهب است، گفت: ما تا جایی که می‌توانیم باید چتر حمایت امام رضا (ع) را بر سر انسان‌ها بگسترانیم و دایره خادمین را وسیع کنیم.


حجت‌الاسلام احمد مروی در اجتماع خادم‌یاران و یاوران رضوی که امروز ۲۵ دی ماه در محل سالن جمعیت هلال‌احمر مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از لحاظ مسلمان شدن و انتخاب تشیع از سوی مردم دارای برجستگی و خصوصیتی متفاوت نسبت به سایر استان‌های کشور است.


مروی، اسلام‌آوردن مردم مازندران را افتخاری بزرگ برای این منطقه عنوان کرد و افزود: مردم مازندران اسلام ناب حقیقی و نبوی را پذیرفتند و ان‌شاءالله بر همین اعتقاد، ایمان و مسیر نورانی پیامبر عظیم‌الشأن باقی بمانیم.


توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور


وی به ارزشمندی محبت اهل‌بیت(ع) که در دل ما مسلمانان وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: این محبت ثروتی بزرگ برای ما مسلمانان است و این سرمایه با هیچ مطاعی قابل‌معامله و معاوضه نیست.


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خادمی امام رضا (ع) محدود به زمان و مکان نیست، اضافه کرد: اگر خادم بودن را محدود کنیم در واقع امام را در قالب کوچک قرار داده‌ایم ما می‌توانیم خادم امام رضا (ع) باشیم؛ اما از لحاظ فیزیکی و فاصله فرسنگ‌ها با ایشان فاصله داشته باشیم.


توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور


مروی بر شناخت راه و سیره امام رضا (ع) تأکید کرد و گفت: لازم است تا خادمان شناخت کافی نسبت به ایشان داشته باشند و از لحاظ رفتاری به‌عنوان الگویی برای سایر افراد باشند.


تولیت آستان قوس رضوی با بیان اینکه در هنگام کمک به مردم باید عزت و احترام آنان را حفظ کنیم، گفت: مبادا تحقیرآمیز و از بالا به مردم نگاه کنید؛ چون این خدمت نعمتی است که خداوند به ما داده است.


توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور


حجت‌الاسلام مروی با توصیه براینکه دفاتر کانون خدمت رضوی با استفاده از ظرفیت خود و همکاری مردم برای برداشتن سایه فقر از سر خانواده‌ها تلاش کنند، اظهار کرد: لازم است با کمک به اشتغال‌زایی افراد در جهت حفظ کرامت انسانی، گام برداشته شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *