هدف دشمن ایجاد شکاف های مذهبی و قومیتی است

تهران- ایرنا- اعضای کانون‌های مساجد و ائمه جماعات مساجد کشور ضمن محکومیت توطئه دشمنان در وقایع اخیر طی بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند: امروز رمز پیروزی، اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است و هدف دشمن ایجاد شکاف‌های مذهبی و قومیتی است.


به گزارش ایرنا از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پی فعالیت‌ها و اقدامات اخیر دشمنان؛ ملت همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی همچون گذشته در میدان دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا درخشیدند و با محکومیت این وقایع، مثل همیشه در نماز جمعه، حضوری گسترده یافته و با برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه، این اغتشاشات و توطئه دشمنان را محکوم کردند.


در این راستا اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و ائمه جماعات مساجد کشور ضمن محکومیت این اقدامات و قدردانی از مردم انقلابی، قوه قضاییه، ماموران خدوم فراجا، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانیه ای مشترک صادر کردند. 


در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی، پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند خود، در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی، در حالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده، بار دیگر به بهانه های واهی، مورد هجوم فتنه گران قرار گرفته است. 


در ادامه بیانیه آمده است: اقدامات و فعالیت های اخیر دشمنان بیانگر این است که ما به آرمان های انقلاب نزدیک شده ایم. تشابه رویکردها و سخنان سران گروهک های تروریستی با برخی شعارهای اغتشاشات، نشانگر این نکته بود که کانون توطئه، ماجرای اخیر را صرفا بهانه‌ای برای براندازی اصل نظام می‌داند. هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام، تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه کشور، وارد کردن خسارت‌های فراوان به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، ضرب و شتم و به شهادت رساندن ماموران انتظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه در این آشوب ها نشان داد که در پس شعارهای به ظاهر مردم پسند این گروه‌ها، واقعیت چیز دیگری است و آن هم به آشوب کشاندن و در نهایت تجزیه ایران عزیز است.


فعالان فرهنگی هنری مساجد، با تقدیر و تشکر ویژه از مردم شریف ایران اسلامی، که در روزهای اخیر با حضور پررنگ در نمازهای جمعه و راهپیمایی‌های گسترده، جلوه های شکوهمندی از حمایت از قرآن، نظام اسلامی و حجاب را رقم زدند، از اقدامات قوه قضائیه، ماموران خدوم فراجا و سربازان گمنام امام زمان، برای کنترل ناآرامی ها و خاموش کردن آتش فتنه حمایت می کنند و با محکوم کردن حرکات مذبوحانه فتنه گران و منافقان، ذیل این بیانیه تاکید می نمایند که «هدف دشمن از این فتنه گری ها، ایجاد شکاف های مذهبی و قومیتی است که با حضور مردم بصیر و انقلابی، بالاخص اهالی مسجد، در هم شکسته خواهد شد.»


در پایان این بیانیه با تاکید بر این که اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت، رمز پیروزی است، تصریح شده است: ما با ولی فقیه مان عهدی دوباره می بندیم که بر سر پیمان خود ایستاده و در تمام سنگرهای سخت و نرم پای آرمان‌های انقلاب عزیزمان ایستاده و تا ریشه کن شدن فتنه از پای نخواهیم نشست.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *