غول کشی به سبک آورتا ساری کاله در مسیر باخت های سریالی

ایسنا/مازندران تیم متحول شده آورتا ساری در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از پیروزی هفته گذشته در خانه تیم پرآوازه مهرام تهران در این هفته نیز برابر دیگر تیم مدعی لیگ نفت آبادان صاحب برتری شد.


آورتا ساری در هفته چهاردهم این مسابقات عصر یکشنبه ۲۴ دی ماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف میهمانش تیم پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۱ میهمان مدعی خود را شکست داد و ۲ امتیاز ارزشمند این هفته را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کرد.


شاگردان “سیامک ویسی” در حالی صاحب این پیروزی ارزشمند شدند که در این دیدار در سه دست از چهاردست مسابقه از میهمان آبادانی خود از نظر امتیازی عقب بودند.


ساروی‌ها در دست آخر مسابقه با حمایت اندک تماشاگران خود توانستند ضمن جبران امتیازهای از دست داده، دست چهارم را موفق‌تر از حریف به سود خود مدیریت کردند و در نهایت با اختلاف ۵ امتیازی با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.


در این دیدار ” مجید رحیمیان ” بازیکن تیم آورتا ساری با ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن میدان شد.


تیم آورتا ساری درهفته سیزدهم این مسابقات نیز برابر میزبان مهرام تهران دست به کار بزرگی زده بود و با نتیجه ۸۴ بر ۸۱ صاحب پیروزی و شگفتی بزرگ هفته شده بود.


این تیم به علت طولانی شدن در روند بازسازی سالن سیدرسول حسینی شهر ساری، به ناچار در سالن پیامبراعظم شهرآمل، محل میزبانی بازی‌های خانگی تیم کاله دیگرنماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، ازحریفان خود میزبانی می‌کند.


غول کشی به سبک آورتا ساری/ کاله در مسیر باخت‌های سریالی


سریالی شدن شکست‌های کاله در بازی‌های بیرون از خانه


تیم کاله دیگرنماینده مازندران هم در این هفته در بازی بیرون از خانه برابر میهمانش تیم لیموندیس فارس قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۸۸ بر ۸۳ برابر میزبانش تن به شکست داد.


کاله هفته گذشته نیز در آمل با نتیجه ۷۷ بر ۱۰۰ به تیم طبیعت تهران باخته بود.


تا پایان هفته چهاردهم این مسابقات تیم کاله مازندران با ۸ پیروزی و۶ شکست با ۲۲ امتیازدر رده پنجم و آورتا ساری هم با هفت پیروزی وهفت شکست با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *