تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می کنیم

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دشمن بداند با تقدیم یک شهید، ده‌ها و صدها نیروی فراجا داوطلبانه در صف شهادت قرار می گیرند تا جانشان را در حفظ و حراست از امنیت کشور فدا کنند.


سردار سلمان امیری پنجشنبه ۵ مرداد در آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن سرهنگ «علی میرزایی‌ حسین‌آبادی» در جمع عاشورائیان ملایر و هیأت‌های مذهبی و مردم شهید پرور شهرستان ملایر، به مقام و جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند و بین مردم اشاره و مطرح کرد: خداوند راه را برای این شهدا کوتاه کرد، اینها خدا را دیدند و رفتند، قرعه عزت به نامشان خورد و از خاک به افلاک رسیدند.


وی با بیان اینکه یاد این شهدا در خاطره ها ماند و برای وطن در خون خود غلتیدند، گفت: شهادت روزی آنها شد و آبروی وطن شدند؛ امروز به واسطه شهادت این افسر شجاع و دلیر، قلب های همه ما به هم پیوند خورده و آمده ایم با خانواده این شهید و مردم شهرستان ملایر تجدید بیعت و همدردی کنیم.


امیری با تأکید بر اینکه امروز درب شهادت برای کارکنان فراجا باز است، مطرح کرد: جای جای کشور ما آغشته به خون این عزیزان مظلوم و مقتدری است که در راه امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا نگذارند گرد ناامنی به دامن مردم بپاشد.


فرمانده انتظامی استان همدان ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید میرزایی، به همکاری با این شهید افتخار کرد و افزود: ما در مقابل والدین، همسر و فرزندان این شهید خجل هستیم چراکه اینها برای امنیت ما ‌فرزندانشان را فدا کردند.


امیری با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی سرشار و مرهون از عطر افرادی است که دائما در صف شهادت قرار گرفتند، ادامه داد: بنده خطاب به پدر این شهید بزرگوار عرض کردم اگر امروز فرزند شما شهید شده است، ده‌ها نفر از همکاران ما داوطلبانه در مسیر این شهادت قرار گرفتند.


وی به کسانی که با عرضه مواد مخدر و ایجاد ناامنی سعی در آلودگی جوانان را دارند تا غیرت را از آنها بگیرند، هشدار داد: کسی که بخواهد از مأمور قانون عبور کند، قانون از روی او عبور می کند.


وی خطاب به خانواده های حاضر در مراسم گفت: بدانید که امروز افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است و تا آخرین قطره خون از امنیت مردم که خط قرمز ماست، دفاع می کنیم.


فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز بالنده تر و پویاتر از گذشته به مأموریت های خود ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: در کمال سرافرازی شهدای مظلوم، نیک نام و سرافرازی چون شهید «علی میرزایی» را تقدیم می کنیم.


امیری در پایان بیان کرد: این ملت و همکاران ما تا آخرین قطره خون در این راه ایستادگی کرده و نمی گذارند کسی به مردم چپ نگاه کند یا خطوط قرمز ما را زیر پا بگذارد.


تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می‌کنیم


تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می‌کنیم


تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می‌کنیم


تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می‌کنیم

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آبلینک مطالب دیگرروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *