آغاز عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومانی پروژه شهری شیراز طی

ایسنا/فارس شهردار شیراز از آغاز عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی ایام‌الله دهه فجر در این کلان‌شهر خبر داد.


محمدحسن اسدی امروز، ۸ بهمن به اتفاق قائم‌مقام، معاونین فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و جمعی از رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل مرتبط از روند نهایی ۵ پروژه بزرگ‌مقیاس در آستانه افتتاح سپهبد شهید سلیمانی، ۵۵ متری جنوب حافظ، مجموعه ورزشی بوستان بعثت، پل نواب صفوی و بزرگراه سرلشکر شهید استوار بازدید کرد.


شهردار شیراز در این بازدید چندین ساعته بیان کرد: پروژه بزرگراهی  سرلشکر شهید استوار جزو پروژه‌های نهایی و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.


وی با بیان اینکه خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته و حتی زودتر از زمان برنامه پیش‌بینی شده به بهره‌داری خواهد رسید، افزود: با تلاش شبانه‌روزی شهرداری شیراز در بخش‌های مختلف از جمله سازمان عمران و بازآفرینی، معاونت فنی و عمرانی، شهرداری منطقه ۷، معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک، سازمان سیما و منظر، اداره‌کل املاک و معاونت مالی و اقتصادی تلاش شد تا پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال، به سرانجام برسد.


اسدی همچنین با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان  پروژه بیان کرد: طی ایام‌الله دهه فجر ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه مدیریت شهری به بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *