۹ بیمار کرونایی فوت کردند شناسایی ۴۳۵ بیمار جدید

تهران – ایرنا – بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا،  از دیروز تا امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۱ نفر رسید.

تا کنون ۷ میلیون ۳۲۶ هزار و ۵۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۴۳۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۰۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۲۶۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹ هزار و ۲۰۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *