تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد شهید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تعامل در زمینه‌های مختلف به‌ خصوص آموزش به جامعه ایثارگران استان منعقد شد.


این تفاهم نامه در تمام زمینه‌های مورد توافق و تمایل، به نمایندگی حجت الاسلام قدرت الله خرم‌روز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی دکتر صاحب سروش‌فر با موضوع همکاری در زمینه آموزش، توانمندسازی شغلی و ارتقا مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خانواده ‌ای تحت پوشش بنیاد شهید با رویکرد ایجاد اشتغال مولد و پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال و کار آفرینی جهاددانشگاهی منعقد شد.


حجت الاسلام قدرت الله خرم روز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ در این نشست مشترک گفت: آماده تعامل و همکاری بیش از پیش با جهاددانشگاهی که یکی از نهادهای انقلابی است، هستیم.


وی افزود: جامعه ایثار گر در راه دین، اسلام، فرامین امام راحل، کشور و وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی هر انچه داشتند تقدیم کردند و ما مدیون این قشر هستیم و باید به جامعه ایثارگری توجه داشته باشیم.


خرم‌روز اظهارکرد: مسایل رفاهی و اموزشی از اولویت ها و برنامه های بنیاد شهید هستند و همکاری هایی در این راستا با جهاددانشگاهی داشتیم که امیدواتریم بهتر و بیشتر از گذشته شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جهاددانشگاهی می تواند در جهت ارتقای سطح علمی جامعه ایثارگر گام بردارد و همکاری و کمک کند.


خرم روز بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در سطح استان تقدیر و تشکر می‌کنم.


تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد شهید منعقد شد


همچنین صاحب سروش‌فر، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: آماده همکاری و تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه‌های مختلف در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگر استان خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.


وی با اشاره به فعالیت های مرکز آزمون جهاددانشگاهی افزود: آزمون استخدامی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران را همزمان با سراسر کشور با موفقیت در سطح استان برگزار کردیم.


به گزارش ایسنا، سروش‌فر اظهارکرد: در زمینه دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی برای جامعه ایثارگر استان با معرفی نامه از بنیاد شهدی ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهیم.


تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد شهید منعقد شد

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *