۴۰۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه – ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۴۰۰ ویژه برنامه در استان امسال پیش بینی شده است که برگزار می شود.


 حجت الاسلام ناصر آقایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران رسانه های گروهی به تشریح و اعلام ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس استان، رژه ۴۳ موتور سوار به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در مسیر فرودگاه ارومیه ، اعزام یگان رزم نوازان به سه نقطه ارومیه ( میدان ولایت فقیه ، میدان انقلاب و چهارراه عطایی) و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از جمله ویژه برنامه های ایام االله دهه فجر امسال است.


وی اظهار داشت: همچنین نواخته شدن زنگ کلیساهای استان در روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و همچنین نواخته شدن زنگ انقلاب در پادگان ها از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.


حجت الاسلام آقایی برگزاری جشنواره دانشجویی ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، برگزاری همایش وحدت شیعه و سنی ، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان نخبه محله در مساجد، برگزاری جلسات تبیین عملکرد چهل و ساله انقلاب اسلامی، ارایه تسهیلات قرض الحسنه و ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی و برگزاری مسابقه با محوریت وصیتنامه امام راحل را از دیگر ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اظهار داشت: در تهران تصمیم گرفته شده است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برگزار شود ولی در صورت  مساعد نبودن شرایط به دلیل ویروس کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سال گذشته بصورت خودرویی خواهد بود.


حجت الاسلام آقایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تجربه نوینی بود و برای جهانیان این پیام را داد که ما نه ظالم هستیم و نه ظلم را می پذیریم و این شعاری است که ما از قرآن کریم و نبی مکرم اسلام (ص) فراگرفته ایم.


وی ادامه داد: دلیل اینکه امروز استکبار جهانی  دست به تهاجم و تحریم علیه ایران اسلامی می زند ناشی از هراس آنها از شنیده شدن پیام ظلم ستیزی انقلاب اسلامی در دنیاست.


به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره ) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شمسی به پیروزی رسید.


امسال انقلاب اسلامی وارد چهل و سومین سال خود می شود؛  “جشن ملی ۱۴۰۰ ” شعار محوری دهه فجر چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی است.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *