وزیر اطلاعات نام شهدای هفتم تیر همیشه در تاریخ ماندگار می ماند

تهران – ایرنا – وزیر اطلاعات در پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته‌ قوه قضائیه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌ کار خواهند گرفت.


به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته‌ قوه قضائیه نوشت: نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایتکارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون چکان منافقان تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.


وزیر اطلاعات افزود: ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن هفته‌ قوه قضائیه را خدمت رییس آن قوه و همه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) در راستای احقاق حقوق حقه ملّت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تبریک می‌گوییم و از درگاه خالق دادگستر، تداوم توفیق خدمت در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری را برای آن عزیزان مسالت می‌نماییم.


خطیب خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت.


وی بیان کرد: تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام ۱۲ هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار دهند.


وزیر اطلاعات تصریح کرد: در حالیکه همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند. این سنت الهی است که جنایتکارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *