واکنش باشگاه ملوان به لغو دیدار این تیم برابر فولاد

تهران- ایرنا- باشگاه ملوان بندرانزلی به تصمیم نماینده سازمان لیگ برای لغو دیدار این تیم با فولاد خوزستان واکنش نشان داد.


به گزارش عصر شنبه ایرنا، باشگاه ملوان پس از لغو دیدار این تیم برابر فولاد در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که نماینده سازمان لیگ در تصمیمی عجیب ساعت ۱۵ عصر (۴ ساعت پیش از آغاز بازی) در حالی که هوا و زمین بازی طبق تصاویر موجود کاملاً شرایط برگزاری مسابقه را داشت، این بازی را لغو کرد.


ملوانی‌ها به عدم حضور نماینده هیئت فوتبال استان گیلان هم در بازدید نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه، اشاره کرده‌اند. باشگاه ملوان در بخشی از اطلاعیه خود نوشته است که طبق آئین نامه، بررسی شرایط زمین پیش از مسابقه باید ۹۰ دقیقه قبل از آغاز دیدار انجام شود.


دیدار دو تیم قرار بود از ساعت ۱۹ امروز به میزبانی ملوان برگزار شود که با اعلام سازمان لیگ به دلیل شرایط نامساعد جوی، به زمان دیگری موکول شد. 



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *