ماجرای ابهامات جدی در امضاهای استیضاح فاطمی امین

تهران- ایرنا – عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ماجرای ابهامات جدی نسبت به امضاهای استیضاح فاطمی امین را تشریح کرد.


علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس گفت: یکی از ابزارهای نظارتی است و نمایندگان استیضاح وزرا و جمعی از نمایندگان در آذرماه سال گذشته طرح استیضاح وزیر صمت را مطرح کردند.


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح استیضاح وزیر صنعت با موضوع مشکلات موجود در بازار خودرو کلید خورد و پس از اینکه مدتی مسکوت بود چند روز قبل از سوی هیات رئیسه اعلام وصول و به کمیسیون تخصصی ارسال شد.


نظری اظهار داشت: واقعیت این است که در بحث صنعت خودرو مشکلات ساختاری است و اصلاح ساختار در این حوزه نیازمند زمان است.


وی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت مدت چند ماه ما شاهد این هستیم که تولید خودرو در سایپا و ایران خودرو به ثبات رسیده و اصلاحات در این حوزه شروع شده است و نمره وزارت صمت و دولت در این حوزه در سر جمع نمره قابل قبولی است.


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من با توجه به زمان‌بر بودن اصلاحات ساختاری در این حوزه باید به وزیر فرصت بیشتر داد و استیضاح وی در این شرایط کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.


نظری بیان کرد: استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند بلکه با توجه به گستردگی حوزه کاری این وزارتخانه در حوزه‌های بازرگانی باعث بروز مشکلاتی هم خواهد شد.


وی افزود: همزمان با تلاش برای اعلام وصول استیصاح وزیر صمت حدود ۱۴ نفر از استیضاح‌کنندگان امضای خود را پس گرفتند اما مجددا یکی از موافقان استیضاح اقدام به جمع آوری مجدد امضا برای این استیضاح کرد.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مرحله ای امضاهای طرح استیضاح وزیر صمت در سیستم از حد نصاب افتاده بود اما یکسری امضاها به صورت دستی بود که به سیستم اضافه شد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *