عضو خبرگان رهبری بسیج از علل بقای نظام جمهوری اسلامی ایران در

اهواز – ایرنا – یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از علل قوام، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و بقای آن در تمامی عرصه‌ها، بسیج است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت‌اله دکتر محسن حیدری، در ابتدای کلاس درس خارج با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان و ملت غیور ایران اسلامی بیان کرد: بسیج مبنای قرآنی که همان جهاد است، دارد. وقتی می گوییم جهاد، منظور جهاد در تمام ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و از همه مهمتر جهاد با نفس است، لذا بسیج از نظر معنوی انسان را به تعالی می‌رساند.


وی افزود: فرمان تشکیل بسیج مردمی از سوی امام خمینی(ره)، مطمئنا فرمانی بر اساس رهنمودهای امام زمان(عج) بوده است.


آیت اله حیدری با اشاره به نقش بسیج در جهبه مقاومت از زمان جنگ تحمیلی تاکنون گفت: بسیج، مکتبی است که قاسم سلیمانی ها را برای جمهوری اسلامی ایران پرورش می‌دهد که هم باعث افتخار ملت خود هستند و هم اسمشان به تنهایی، لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد. یکی از بزرگترین علل قوام، بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و…، بسیج است.


وی بیان کرد: بسیج آنقدر در تمامی عرصه‌ها موفق بوده است، که کشورهای دیگر از آن الگو برداری کردند و امروز می‌بینیم حشد الشعبی در عراق، حزب اله در لبنان، جیش الشعبی در سوریه و انصاراله یمن به وجود آمده اند و برای کشورهای خودشان در حال افتخار آفرینی هستند.


پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *