توانمندسازی کشور در گرو استفاده از ظرفیت های داخلی است

تهران – ایرنا – نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: توانمندسازی کشور برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی در گرو استفاده از ظرفیت‌های داخلی و ارتباط صحیح با دیگر کشورهاست.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در خصوص پیام نوروزی رئیس جمهور افزود: پیام نوروزی رئیس جمهور درباره استفاده از ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها پیام اقتدار ملت ایران به کشورهای تحریم کننده جمهوری اسلامی ایران بود.


عضو فراکسیون امید مجلس دهم افزود: استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات اقتصادی، کشور را برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان قوی تر می‌کند و برای استقلال اقتصادی برابر دشمنان و تحریم کنندگان باید این مسیر را دنبال کنیم.


نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی به هیچ وجه به معنای عدم ارتباط با دیگر کشورها نیست، جمهوری اسلامی به دنبال رابطه عزتمندانه با دیگر کشورهاست اما نه ارتباط به هر قیمتی.


سبحانی فر با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در خصوص ارتباط با کشورهای همسایه خاطر نشان کرد: ارتباط با کشورهای همسایه مزیت هایی را برای جمهوری اسلامی دارد که از جمله آن می‌توان به مزیت در صادرات کالاها و محصولات مختلف به کشورهای همسایه و هزینه پایین ترانزیت کالا به این کشورها اشاره کرد.


وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرینی افزود: باید اقدامات لازم را برای حمایت از نخبگان برنامه‌ریزی کنیم تا شاهد مهاجرت آن‌ها نباشیم و بتوانیم بهترین استفاده را از نیروی انسانی متخصص موجود در کشور داشته باشیم.


نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پایان گفت: توانمندسازی کشور برای مقابله با تحریم های اقتصادی در گرو استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و ارتباط صحیح اقتصادی با دیگر کشورهاست.






 





آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *